Πολιτική Επιστροφών και Ακυρώσεων

Επιστροφή  Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που έχετε αγοράσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους (Ν. 2251/1994). Τα προϊόντα επιστρέφονται στη διεύθυνση Λ. Αλίμου 128, 16452 Αργυρούπολη με ευθύνη και χρέωση δική σας. Αναιτιολόγητη επιστροφή προϊόντων δεν πραγματοποιείται σε προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία και δεν υπήρχουν σε απόθεμα.

Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να είναι αναιτιολόγητη και υποχρεούστε να επιστρέψετε το pπροϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας.Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς

Για την επιστροφή των προιόντων (δήλωση υπαναχώρησης) θα πρέπει να μας ενημερώσετε ηλεκτρονικά στο sales@hippibo.gr και θα σας επιβεβαιώσουμε άμεσα την παραλαβή της. Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος μπορεί να γίνει είτε με κατάθεση του ποσού σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε είτε με την έκδοση πιστωτικού δελτίου για μελλοντική αγορά σας από το κατάστημά μας.

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και τη πλήρη συσκευασία του.Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, ή αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής,η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη.


This form collects your contact details so that we can send you our news.
We will process your data according to our Privacy Policy.
You may withdraw this consent at any time by contacting us at info@hippibo.gr.